lördag 27 september 2008

Så här ser min vardag ut?

Medan tårtorna svalnar så tänkte jag skriva lite om hur mitt liv ser ut. Jag skriver det faktiskt mest för mig själv så att jag kan se det skrivet men om jag ville hålla det privat så har jag tagit fram block och penna.

Jag går upp, kollar bloggen, käkar frukost, jobbar ett par timmar och sen ingenting....
Sen jag började gå ner i vikt har jag dock blivit mer utåtriktad, vi går ut mycket oftare nu, typ på restaurang eller bara går ut och går.

To do-list
  • Börja min sminkutbildning - Längtar verkligen efter detta men jag har inte 30 000:-
  • Få ny lägenhet
  • Nå min målvikt
  • Gifta mig
  • Ha en fixad ekonomi - Jag bryr mig inte om en massa pengar när jag bara är 22 år men åtmistonde slippa alla krediter och lån.

Ovanstående känns det som att jag behöver för att bli helt lycklig och kunna slappna av.

Inga kommentarer: