tisdag 23 september 2008

Bröllopstankar

Ja som jag skrivit tidigare så gifter jag mig om 10 månader. Inget stort, vi blir typ 20 pers.
Men att bara 20 personer kommer betyder inte att det blir billigt. Sambons föräldrar kommer stå för catering men för att klara det så måste vi lägga ut ca 1600:- i månaden och då har vi inte ens tänkt på ringarna eller kläder eller blommor eller transport eller hotell eller styling. Shit detta kommer vi fan inte klara. Kanske borde köpa en trisslott eller 10.

Sen är det såklart bara jag som planerar. Sambon ser inte riktigt att det är stressigt 10 månader innan. Inbjudningar, placeringskort och servettringar fixar jag själv men det är sååå mycket mer. Nu på lördag firar vi 5 års förlovning och hade egentligen tänkt att shoppa loss på bröllopsgrejer på Ikea men har man räkningar så har man.

Nä jag får tänka vidare...

/Caroline

Inga kommentarer: