tisdag 23 september 2008

Ja vi börjar väl med första inlägget

Jag tänker inte berätta nån saga om hur allt började. Jag tänker inte berätta om hur jag växte upp eller när jag förlorade oskulden. Jag skriver om min vardag inte min gårdag. Så ni får helt enkelt försöka hänga med.

Det jag snabbt kan säga är att jag är 22 år gammal, bor i Malmö och min största prioritering är just nu att gå ner i vikt. Jag känner inte för att ge ett ansikte åt "märängklänningen", jag gifter mig nämligen om 10 månader och jag tvivlar på att kameror har slutat existera till dess...

För att du som läsare inte ska ödsla din tid på mig så kan jag ju direkt berätta om mina intressen. Är det inget som rör dig så kan du ju sluta läsa snart.

Vi börjar med det vanliga,

Musik: Social Distortion, Rihanna, Britney, Bad Religion, Dropkick, Type O Negative, Tiamat, Paradise Lost, Justin Timberlake, Timbaland, Jimmy Eat World. Ja det är spridda skurar. Nämnas skall även världens bäst komponerade ledmotiv. Priset går till serien, John Adams.

Film: Gudfadern, Die Hard, det mesta som Tom Hanks är med i, diverse chickflicks och zombiefilmer.

TV-serier: Lost, John Adams, Entourage, Simpsons, Vänner, NCIS mfl.

Politik: Jag är blå. Och det jag brinner för mest är ämnet om jämlikhet.

Hobby: Scrapbooking och smycketillverkning.

/Caroline

Inga kommentarer: