söndag 2 november 2008

Framstegen än så länge



(Antal per dag)

Cigaretter: 30
Cola light: 3 liter
Mat: skräpmat varje dag, antingen take out eller halvfabrikat. Godis nästan varje dag.

Nu

Cigaretter: 20
Cola light: max 1,5 liter
Mat: Skräpmat max en gång i veckan. Godis ca 2 ggr i veckan.

Viktminskning än så länge: Vet faktiskt inte. Vågar inte väga mig än. För en månad sen hade jag gått ner 10 kilo men sen gick jag tillbaka i gamla vanor ett par veckor så jag väntar med vågen.

Imorgon börjar ny vecka och nu är det helt slut med cola och godis. Varje kväll ska det bli promenad. Fram till den 13 december blir det full fart och efter det blir det 2 veckors julfirande. Som tur är så är julmaten ganska nyttig. Inte så många kolhydrater. Julgodiset ska jag såklart hålla mig borta ifrån fram till typ lillejulafton eller nåt sånt.

/Caroline

Inga kommentarer: