tisdag 4 november 2008

8 månader kvar till bröllopet

Nu närmar sig julen och jag vet att dessa två månader som är kvar av detta året kommer gå fort

hehe så snart är det bara ett halvår kvar till jag äntligen byter efternamn!!!!!!!

Det jag ser fram emot mest som är bröllopsrelaterat:
  • Ringen (duh!!!)
  • Festen som vi ska ha med alla polare en vecka efter bröllopet.
  • Att byta efternamn
  • Hotellnatten dygnet innan vigseln med mina 4 tärnon inklusive mina 2 underbara systrar.
  • Bröllopsnatten såklart.

För ett så litet bröllop så är följet ganska stort hehe. Vi blir typ 22 pers på bröllopet varav en av dessa är Johannes mamma som ska viga oss, sen är det ju jag och Johannes såklart, sen Christian som är bestman eller vad det nu heter på svenska och mina 4 tärnor hehe. Bänkarna kommer ju va tomma haha. Som tur är så är kyrkan liten.

Längtar verkligen till dagarna innan... När vi går igenom vigseln med våra närmsta, tjejsnacket kvällen innan, allt som har med skönhet att göra. Jag har verkligen tur med "fixningen" haha Min ena tärna är en jätte duktig frisör som ska fixa mitt hår, sminket tar jag såklart själv hand om, en annan vän har tipsat om hennes vän som är manikyrist som ska fixa naglarn. Sen såklart Kerstin, en vän som ja är designer få man ju faktiskt säga. Hon ska sy min klänning.

/ Snart Caroline Nohrborg *tihi*

Inga kommentarer: