tisdag 25 november 2008

Best time of the year!

Ooh jag älskar julen!

Ska julstäda hela dagen och sen är det äntligen dags för julpyntet att komma fram.

Hoppas att det blir en bra jul! Saknar såklart det jag hade förra året men jag får ju göra
det bästa av situationen :o)

Ställde mig på vågen imorse och det gjorde dagen bättre, känns skönt att vara tillbaka på dieten igen och när jag ser framstegen så blir det såklart lättare.

Efter en fruktansvärd sommar så känns det oehört bra att mitt sociala liv kommer tillbaka. Tjejkvällen i lördags var såå rolig och dagen efter var min syster Emma här och hon har verkligen blivit mer vuxen! Kul att hon och jag kan ha en kompisrelation också :o)

Imorgon ska jag på klubbkväll på Make up Store och det ser jag fram emot,
me looove tha make up haha

I helgen blir det ett par julmarknader i stan och på Söndag är det skyltsöndag så då ska jag och Johannes julshoppa lite.

Vilket leder till nästa bra ting i mitt liv. Vår ekonomi har blivit mycket bättre. Vi har kämpat hela hösten med våra krediter och nu äntligen har vi kommit på rätt spår.

Nu är det för faaaaaaaaaaaaaaaaaaan jul tihi - Forgive and forget!

Inga kommentarer: