torsdag 30 oktober 2008

Godmorgon!

Inatt har jag verkligen sovit bra!
När Johannes gick upp vid 7 så lade han sitt täcke på mig så jag vaknade med två täcken och jag ville verkligen inte lämna sängen hehe.
Har precis ätit frukost och nu är det tillbaka på dietmat igen.
Har typ småfuskat i ett par veckor nu, har inte gått upp men inte ner heller.

Men bröllopet närmar sig och innan jul måste vi har skrivit färdigt gästlistan, bokat catering eller restaurang och kollat upp hur vi ska gå tillväga när jag byter efternamn. Jag vill ha det stressfritt när det närmar sig. Ja ja, jag fattar at det inte kommer bli helt stressfritt hehe men jag ska ägna mycket tid åt fysisk träning.

Jag har hittat en florist som jag ska prata med nästa vecka, det ser jag fram emot.

På Lördag ska jag och Johannes ut och börja kolla kläder och ringar, sen på kvällen blir det halloween-fest hemma hos två kompisar. Jag och Johannes ska sminka oss som blåslagna hehe. Bilder kommer.

Nästa vecka ska Johannes på intervju för en praktikplats på Sveriges största produktionsbolag, och det som är så j*vla bra är att dom även har kontor i Stockholm! Så inom ett år har vi äntligen lämnat Malmö.

Nä, nu måste jag städa lite, om ett par timmar knackar DHL på dörren :o)

Ciao for now

Inga kommentarer: